Alla inlägg den 8 juni 2015

:(

Av Olivia Bengtssons - 8 juni 2015 19:37

Tänkte vara lite snäll innan mot Mysan och låta henne spela lite på min telefon nu ikväll innan hon skulle sova. Och självklart så skulle och springa och kolla vad hennes pappa gjorde så hande hon telefonen i handen. Det slutade med att när han lyfte upp henne och dom skulle kramas så åkte mobilen i golvet. Så slutade med att har sprickor i hela telefonen. Telefonen är bara 2månader gamal. Så min kväll började väldigt bra. Imorse så vaknade barnen kvart över 9 helt otroligt dom har aldrig sovigt så här länge någonsin. Dom la sig runt 8 tiden igår. Så det känns skönt att vara ut vilad :). Vi har varit en sväng på öppna förskolan och lektlite sen hem och laha mat. Och sen så blev det att vara ute en sväng men det regnade typ hela tiden så vi följde med en granne in och drack kaffe och barnen lekte. Så nu ska jag passa på att mysa ner mig i soffan med mannen :) kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards