Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Olivia Bengtssons - 15 juni 2015 17:17

Har varit väldigt mycket nu hela helgen. I fredas så tog lillebror studenten så vi va och kollade på han när han sprang ut skolan sen hem till mor och far för att äta lite gott och fira han. sen runt 6 tiden så blev det att åka hem och byta om och byta kläder på barnen för deras faster som bor på gården breve oss skulle passa barnen för vi var bjudna grillkväll. Så vi tog motorcycklen dit för mannen ville det. vi va väl hemma runt halv 11 tiden och då sov båda barnen. På lördan så åkte jag och barnen ut till mor och far igen för min mormor och morfar sov över där så ville umgås med dom lite. sen så va det vidare på kalas hos barnens kusin som fyllde 5 år. och igår (söndag) så åkte vi hela familjen till statsparken och lekte lite och kollade på alla djur och åt glass. Sen när vi kom hem så var jag och barnen ute och lekte på gården för mannen gick in och lagade lite mat. Sen på kvällen kom mina föräldras fosterdotter på 9år som skulle sova över hos oss så det va fullfart hela kvällen. och idag har det varit hyfsat bra väder så vi har varit ute sen kl 10. vi grillade lite korv till lunch. och så firade vi barnens sysling som fyller 1år idag. så nu sitter jag här i soffan och kollar på när barnen leker med deras kusin Felicia så det blir snart att dra igång kvällsmaten. funderar på att göra egna köttbullar eller biffar jag har inte bestämmt mig en vad det blir mer till om det blir pasta som My älskar eller om det blir potatis. Och imorgon blir det dagis för my. Och jag ska kanske tatuera mig får hoppas att det blir av. Annars så blir det att bara ta det jätte lungt undertiden my är på dagis. hoppas på man kan vila lite :).... Blir tidig säng gång för mig idag känner jag. Men nu är det slut på lugnet du är barnen är hungriga och jag försöker hitta lite kraft :P men glöm inte att komentera snälla snälla snälla... och sprid denna bloggen bland vänner och unga mammor..... kram kram på er...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards